burn-out preventie

Burn out is iets voor watjes?

Vergeet het maar!

Stressklachten en burn-out is niet iets voor ‘watjes’. Juist de mensen met een hoge dosis wilskracht; hoge eisen zijn een ‘makkelijke prooi’ voor deze klachten. ‘Je werk perfect willen doen; goed willen doen voor anderen. Altijd de puntjes op de i moeten zetten’. Het zijn allemaal eigenschappen die ervoor zorgen dat bewustzijn van hoe je je voelt en op tíjd een rustmoment nemen, niet voor de hand liggen. Dan ligt op termijn uitputting op de loer. Als je de signalen die je lichaam je geeft niet serieus neemt dan is het volgende stadium, als je pech hebt, een flinke burn-out.  Meer informatie over de eerste signalen van burn out.

Voorkom dat het zover komt!
Met inzicht, kleine (en soms grote.. )  gedragsveranderingen en leren om bewust te herstellen van stress, kun je op een juiste manier gebruik blijven maken van deze kwaliteiten, zonder dat je ingehaald wordt door de schaduwzijde ervan.

4 weeks programma burn -out preventie
Ik heb een 4 weeks programma ontwikkeld om burn-outklachten tegen te gaan en een daadwerkelijke burn-out te voorkomen.
Als je dit 4 weeks programma doorlopen hebt dan:

  • weet je hoe stress de veroorzaker is van burn-outklachten
  • je gaat aan de slag met het bewust worden van je eigen stress signalen
  • je leert hoe je lichamelijk kunt herstellen
  • hoe je de juiste balans vind in moeten en mogen
  • of er mogelijk onderliggende stressoren zijn en wat je eraan kunt doen.
  • Gevolg: toename vitaliteit, toename persoonlijke tevredenheid, toename werk-elan en voorkomen van ziekteverzuim.
Click Here to Leave a Comment Below
GreggBlerm - 11 oktober, 2019 Antwoord

Спасибо

Leave a Comment: